CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe
Navigation
  • Home
  • Badania terenowe
  • O firmie
  • Obszary wsparcia
  • Metody badawcze
  • Kontakt
  • Sondaże
  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie

Analiza atrakcyjności nowych rynków

Cel analizy

Ocena opłacalności i ryzyka ekspansji na nowy rynek lub wprowadzenia nowego produktu

Grupa docelowa

Inwestorzy planujący zakup firmy w celu dywersyfikacji portfela inwestycyjnego lub przedsiębiorcy rozważający wprowadzenie nowego produktu albo ekspansję na nowy rynek.

Opis analizy

Analiza atrakcyjności nowych rynków pod kątem finansowym, politycznym, kulturowym i prawnym w Polsce lub dowolnym kraju europejskim jest jednym z najistotniejszych badań wykonywanych przed podjęciem decyzji inwestycyjnej. Ocena sytuacji politycznej i prawnej pozwala nam zidentyfikować najważniejsze bariery wejścia na dany rynek oraz zbadać inne utrudnienia, które mogą przeszkadzać w prowadzeniu zaplanowanego przedsięwzięcia. Dzięki części poświęconej kulturze danego kraju możemy bliżej poznać preferencje konsumentów. Z kolei analiza finansowa podmiotów już działających na rynku pomaga przedsiębiorcy lepiej dopasować się do warunków na nim panujących oraz pozwala zoptymalizować wydatki poniesione na ekspansję.
Korzyści
Odpowiednia dywersyfikacja portfela inwestycyjnego oraz optymalizacja decyzji inwestycyjnej.

  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie
BADANIA MARKETINGOWE

#
Badania terenowe
#

Badania telefoniczne
#

Badanie ruchu pieszych
#

Badania preferencji konsumentów
#
Mystery shopping
#
Badania komunikacji marketingowej
#
Badania zadowolenia klientów
#
Badania cech produktów
#
Badania znajomości marki
#
Badania segmentacyjne
#
Badania wizerunku marki
#
Badania lojalności klientów
#
Badania wrażliwości cenowej
#
Testy Reklam
#
Badania skuteczności kampanii
#
Badania efektywności sponsoringu
#

BADANIA RYNKU
#
Analiza atrakcyjności nowych rynków
#
Analiza F-E przedsiębiorstwa
#
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
#
Analiza sektorowa
#

RAPORTY DLA DEWELOPERÓW
#

RAPORTY DLA GALERII HANDLOWYCH
#

BADANIA OMNIBUSOWE PAPI
#

OMNIBUS CATI B2B TOP 20
#

BADANIA OMNIBUSOWE CATI
#

REKRUTACJA DIRECT SEARCH
#

Badania marketingowe   Badania fokusowe online   Badania ilościowe   Badania jakościowe   O firmie   Metody Badawcze   Warto wiedzieć   Obszary badawcze   Kontakt

krecha_

Copyright © Agencja CeBRiS Sp. z o.o. Kopiowanie i rozpowszechnianie zawartości tej strony bez wiedzy i zgody jej twórców zabronione.

Kazimierza Wielkiego 9 - 50-077 Wrocław, Polska - Tel. 71 738 22 79


Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda