CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe
Navigation
  • Home
  • Badania terenowe
  • O firmie
  • Obszary wsparcia
  • Metody badawcze
  • Kontakt
  • Sondaże
  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Cel analizy

Dostarczenie informacji wspomagających wytyczanie kierunku rozwoju przedsiębiorstwa.

Grupa docelowa

Inwestorzy, przedsiębiorcy, osoby zamierzające otworzyć firmę

Opis analizy

Strategia jest dla przedsiębiorstwa sposobem, w jaki powinno się nim kierować, aby najpewniej i najszybciej realizowało cele stawiane mu przez właścicieli. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa opiera się na zbadaniu adekwatności zasobów, którymi dysponuje przedsiębiorstwo, do realizacji celów, jakie stawiają przed nimi właściciele. W ramach analizy strategicznej wykonana zostanie analiza makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz wnętrza firmy przy wykorzystaniu adekwatnych i uznanych metod.

Korzyści

Wykorzystanie analizy strategicznej firmy zwiększa pewność podjęcia najlepszej decyzji w kluczowych dla biznesu momentach, takich jak ustalanie strategii rozwoju, dywersyfikowanie, bądź konsolidowanie działalności firmy, czy zakończenie zaangażowania w dany projekt inwestycyjny. Analiza w jasny i przystępny sposób wskaże, jakie szanse i zagrożenia znajdą się na drodze firmy oraz jak umiejętnie wykorzystać silne i słabe strony, aby odnieść sukces i zrealizować zakładane cele.

  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie
BADANIA MARKETINGOWE

#
Badania terenowe
#

Badania telefoniczne
#

Badanie ruchu pieszych
#

Badania preferencji konsumentów
#
Mystery shopping
#
Badania komunikacji marketingowej
#
Badania zadowolenia klientów
#
Badania cech produktów
#
Badania znajomości marki
#
Badania segmentacyjne
#
Badania wizerunku marki
#
Badania lojalności klientów
#
Badania wrażliwości cenowej
#
Testy Reklam
#
Badania skuteczności kampanii
#
Badania efektywności sponsoringu
#

BADANIA RYNKU
#
Analiza atrakcyjności nowych rynków
#
Analiza F-E przedsiębiorstwa
#
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
#
Analiza sektorowa
#

RAPORTY DLA DEWELOPERÓW
#

RAPORTY DLA GALERII HANDLOWYCH
#

BADANIA OMNIBUSOWE PAPI
#

OMNIBUS CATI B2B TOP 20
#

BADANIA OMNIBUSOWE CATI
#

REKRUTACJA DIRECT SEARCH
#

Badania marketingowe   Badania fokusowe online   Badania ilościowe   Badania jakościowe   O firmie   Metody Badawcze   Warto wiedzieć   Obszary badawcze   Kontakt

krecha_

Copyright © Agencja CeBRiS Sp. z o.o. Kopiowanie i rozpowszechnianie zawartości tej strony bez wiedzy i zgody jej twórców zabronione.

Kazimierza Wielkiego 9 - 50-077 Wrocław, Polska - Tel. 71 738 22 79


Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda