CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe
Navigation
  • Home
  • Badania terenowe
  • O firmie
  • Obszary wsparcia
  • Metody badawcze
  • Kontakt
  • Sondaże
  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie

Badania cech produktów

Złożony symbol, który może mieć sześć poziomów znaczeniowych: cechy, korzyści, wartości, kulturę, osobowość oraz użytkownika”- to definicja marki wg W.P. Kotler. Który z tych poziomów jest najistotniejszy? Trzonem z pewnością są cechy fizyczne marki/ produktu    i to, w jaki sposób spostrzegają je konsumenci.
W dużej mierze to właśnie cechy produktu determinują pozostałe zmienne.
A jakimi cechami wyróżnia się Państwa produkt?
Jak są odbierane przez klientów?
Co konsumenci myślą o opakowaniu Państwa towaru, korzyściach funkcjonalnych produktu czy jego po-szczególnych atrybutach?
Na te i wiele innych pytań dotyczących cech produktu odpowie Państwu przygotowane przez nas badanie. W proponowanej metodologii duży nacisk kładziemy na bezpośredni kontakt z osobami badanymi. Wierzymy, że dzięki silnie zindywidualizowanej formie wywiadu jesteśmy w stanie poznać prawdziwą opinię odbiorców Państwa oferty. Z pewnością nie bez znaczenia jest tu nasza wiedza psychologiczna.
Finalnym wynikiem naszej pracy jest raport, dzięki któremu zyskają Państwo wiedzę na temat tego:

  • jak oceniane są poszczególne atrybuty analizowanego produktu
  • które atrybuty produktowe są przypisywane wyłącznie analizowanej marce, a które wynikają z jej przynależności do danej kategorii
  • jakie korzyści funkcjonalne są najsilniej związane z Państwa produktem
  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie
BADANIA MARKETINGOWE

#
Badania terenowe
#

Badania telefoniczne
#

Badanie ruchu pieszych
#

Badania preferencji konsumentów
#
Mystery shopping
#
Badania komunikacji marketingowej
#
Badania zadowolenia klientów
#
Badania cech produktów
#
Badania znajomości marki
#
Badania segmentacyjne
#
Badania wizerunku marki
#
Badania lojalności klientów
#
Badania wrażliwości cenowej
#
Testy Reklam
#
Badania skuteczności kampanii
#
Badania efektywności sponsoringu
#

BADANIA RYNKU
#
Analiza atrakcyjności nowych rynków
#
Analiza F-E przedsiębiorstwa
#
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
#
Analiza sektorowa
#

RAPORTY DLA DEWELOPERÓW
#

RAPORTY DLA GALERII HANDLOWYCH
#

BADANIA OMNIBUSOWE PAPI
#

OMNIBUS CATI B2B TOP 20
#

BADANIA OMNIBUSOWE CATI
#

REKRUTACJA DIRECT SEARCH
#

Badania marketingowe   Badania fokusowe online   Badania ilościowe   Badania jakościowe   O firmie   Metody Badawcze   Warto wiedzieć   Obszary badawcze   Kontakt

krecha_

Copyright © Agencja CeBRiS Sp. z o.o. Kopiowanie i rozpowszechnianie zawartości tej strony bez wiedzy i zgody jej twórców zabronione.

Kazimierza Wielkiego 9 - 50-077 Wrocław, Polska - Tel. 71 738 22 79