CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe
Navigation
  • Home
  • Badania terenowe
  • O firmie
  • Obszary wsparcia
  • Metody badawcze
  • Kontakt
  • Sondaże
  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie

Badania skuteczności kampanii outdoor

Kampania outdoor

Outdoor to bardzo popularne medium reklamy. Jego wielką zaletą jest masowy zasięg, który pozwala dotrzeć niemal do każdej grupy konsumentów – obok billboardu stojącego w centrum miasta przechodzą zarówno matki z dziećmi jak i biznesmeni, studenci czy emeryci. Inną zaletą takiej formy komunikacji z klientem jest nieinwazyjność, przechodząc obok billboardu nie jesteśmy zmuszeni na niego patrzeć, co przekłada się na stosunkowo niski wskaźnik niechęci społeczeństwa do tego typu reklamy. Z drugiej zaś strony outdoor to reklama, której w dzisiejszych czasach nie da się uniknąć – idąc do pracy czy kina widzimy setki komunikatów reklamowych znajdujących się w naszym otoczeniu i choć nie zawsze skupiamy na nich swoja uwagę to jednak nasz mózg je rejestruje. To, że konsument nie patrzy na reklamę nie oznacza, że ona nie działa. Nauka pokazuje iż ludzki mózg analizuje większość otoczenia na poziomie peryferycznym a więc nie do końca świadomym dla człowieka. Choć konsument często nie potrafi przypomnieć sobie gdzie widział reklamę danego produktu to jednak stojąc w sklepie wybiera właśnie go – nie potrafiąc przy tym do końca wyjaśnić swojego wyboru.

Do badania skuteczności kampanii reklamowej outdoor wykorzystujemy metodologię eksperymentalną, która pozwala w trafny a co najważniejsze precyzyjny sposób poznać efekty prowadzonych działań promocyjnych.

Badając skuteczność kampanii outdoorowej skupiamy się na trzech obszarach; informacyjnym, behawioralnym oraz recall. W obszarze informacyjnym sprawdzamy jak komunikaty (treść reklamy) są zapamiętywane przez mieszkańców danego miasta. Badając obszar behawioralny staramy się poznać deklarowaną chęć zakupu potencjalnych konsumentów oraz aspekty wizerunkowe, które zostały zbudowane przez przeprowadzoną kampanię. Obszar Recall to nic innego jak poziom zakorzenienia marki w umyśle konsumenta, badając znajomość spontaniczną, wspomaganą możemy stwierdzić jak przeprowadzona kampania wpłynęła na dostępność poznawczą marki.

  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie
BADANIA MARKETINGOWE

#
Badania terenowe
#

Badania telefoniczne
#

Badanie ruchu pieszych
#

Badania preferencji konsumentów
#
Mystery shopping
#
Badania komunikacji marketingowej
#
Badania zadowolenia klientów
#
Badania cech produktów
#
Badania znajomości marki
#
Badania segmentacyjne
#
Badania wizerunku marki
#
Badania lojalności klientów
#
Badania wrażliwości cenowej
#
Testy Reklam
#
Badania skuteczności kampanii
#
Badania efektywności sponsoringu
#

BADANIA RYNKU
#
Analiza atrakcyjności nowych rynków
#
Analiza F-E przedsiębiorstwa
#
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
#
Analiza sektorowa
#

RAPORTY DLA DEWELOPERÓW
#

RAPORTY DLA GALERII HANDLOWYCH
#

BADANIA OMNIBUSOWE PAPI
#

OMNIBUS CATI B2B TOP 20
#

BADANIA OMNIBUSOWE CATI
#

REKRUTACJA DIRECT SEARCH
#

Badania marketingowe   Badania fokusowe online   Badania ilościowe   Badania jakościowe   O firmie   Metody Badawcze   Warto wiedzieć   Obszary badawcze   Kontakt

krecha_

Copyright © Agencja CeBRiS Sp. z o.o. Kopiowanie i rozpowszechnianie zawartości tej strony bez wiedzy i zgody jej twórców zabronione.

Kazimierza Wielkiego 9 - 50-077 Wrocław, Polska - Tel. 71 738 22 79