CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe
Navigation
  • Home
  • Badania terenowe
  • O firmie
  • Obszary wsparcia
  • Metody badawcze
  • Kontakt
  • Sondaże
  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie

Badania wizerunku marki

„Marketing jest walką na percepcję, a nie wybory” – twierdzą Al Ries I Jack Trout i jako przykład podają Coca-Cola Company. Testy smakowe ewidentnie pokazują, że New Coke jest lepsza niż Coca – Cola Classic, ale liderem sprzedaż i tak pozostaje Coca-Cola Classic. Dlaczego? Wydaje się, że spora część odpowiedzi tkwi w wizerunku tej właśnie marki, produktu.
Wizerunek marki to klucz do sukcesu.
A jak postrzegana jest przez konsumentów Państwa marka?
Jakie konotacje, skojarzenia budzi?
Jak mają się owe wyobrażenia do wyobrażeń jakie budzą marki konkurencyjne?
A jak Państwa wizerunek wypada na tle marki idealnej?
Na te i wiele innych pytań pomożemy Państwu odpowiedzieć w oparciu o przygotowane przez nas narzędzie do pomiaru: Wizerunku Marki. Przygotowując ową metodologię duży nacisk położyliśmy na semiotyczny wymiar tego badania. W przeciwieństwie do większości badań marketingowych kwestie językowe odgrywają tu rolę priorytetową. Nie zapominamy jednak o rzetelności, trafności i obiektywności przygotowanego narzędzia.
Efektem finalnym naszej pracy jest raport, który pozwoli określić niepowtarzalną strukturę cech determinujących Państwa produkty/usługi. Dodatkowo analiza za pomocą macierzy dostarczy danych na temat relacji wizerunku Państwa firmy do konkurencji czy produktu idealnego.
Wierzymy, że dostarczone przez nas dane okażą się przydatne w opracowywaniu strategii marketingowej.

  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie
BADANIA MARKETINGOWE

#
Badania terenowe
#

Badania telefoniczne
#

Badanie ruchu pieszych
#

Badania preferencji konsumentów
#
Mystery shopping
#
Badania komunikacji marketingowej
#
Badania zadowolenia klientów
#
Badania cech produktów
#
Badania znajomości marki
#
Badania segmentacyjne
#
Badania wizerunku marki
#
Badania lojalności klientów
#
Badania wrażliwości cenowej
#
Testy Reklam
#
Badania skuteczności kampanii
#
Badania efektywności sponsoringu
#

BADANIA RYNKU
#
Analiza atrakcyjności nowych rynków
#
Analiza F-E przedsiębiorstwa
#
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
#
Analiza sektorowa
#

RAPORTY DLA DEWELOPERÓW
#

RAPORTY DLA GALERII HANDLOWYCH
#

BADANIA OMNIBUSOWE PAPI
#

OMNIBUS CATI B2B TOP 20
#

BADANIA OMNIBUSOWE CATI
#

REKRUTACJA DIRECT SEARCH
#

Badania marketingowe   Badania fokusowe online   Badania ilościowe   Badania jakościowe   O firmie   Metody Badawcze   Warto wiedzieć   Obszary badawcze   Kontakt

krecha_

Copyright © Agencja CeBRiS Sp. z o.o. Kopiowanie i rozpowszechnianie zawartości tej strony bez wiedzy i zgody jej twórców zabronione.

Kazimierza Wielkiego 9 - 50-077 Wrocław, Polska - Tel. 71 738 22 79