CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe
Navigation
  • Home
  • Badania terenowe
  • O firmie
  • Obszary wsparcia
  • Metody badawcze
  • Kontakt
  • Sondaże
  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie

Badania zadowolenia klientów

Badania zadowolenia klientówJeden usatysfakcjonowany klient to rekomendacja dla 3 innych osób, a jeden niezadowolony to negatywna informacja przekazana 9 osobom – wyniki badań psychologicznych dobitnie pokazują jak istotną kwestią w odniesieniu sukcesu na rynku jest satysfakcja klienta.
A czy produkty/usługi Państwa firmy budzą satysfakcję klientów?
Co wzbudza największe zadowolenie, a co wymaga poprawy?
Czy cena, a może jakość oferowanych usług/ produktów w większym stopniu determinuje ogólne wrażenie o Państwa firmie?
Dzięki rzetelnym, trafnym, obiektywnym narzędziom metodologicznym jesteśmy w stanie udzielić Państwu odpowiedzi na powyższe pytania.
Wiedząc, że nie ma uniwersalnego panaceum na wszelkie bolączki, naszą pracę nad badaniem rozpoczynamy od profesjonalnej analizy obszarów Państwa działalności. Efektem jest przygotowanie narzędzia idealnie dopasowanego do specyfiki Państwa branży.
Realizując badanie szczególną uwagę zwracamy na standardy realizacji. Testy pilotażowe, kontrola pracy ankietera itp.
Opracowany przez nas raport nie ogranicza się tylko do twardych danych. To również wnioski i rekomendacje, które tworzymy między innymi w oparciu o naszą rzetelną wiedzę psychologiczną. Wierzymy, że nasze sugestie, mogą przyczynić się do progresu w Państwa firmie.

  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie
BADANIA MARKETINGOWE

#
Badania terenowe
#

Badania telefoniczne
#

Badanie ruchu pieszych
#

Badania preferencji konsumentów
#
Mystery shopping
#
Badania komunikacji marketingowej
#
Badania zadowolenia klientów
#
Badania cech produktów
#
Badania znajomości marki
#
Badania segmentacyjne
#
Badania wizerunku marki
#
Badania lojalności klientów
#
Badania wrażliwości cenowej
#
Testy Reklam
#
Badania skuteczności kampanii
#
Badania efektywności sponsoringu
#

BADANIA RYNKU
#
Analiza atrakcyjności nowych rynków
#
Analiza F-E przedsiębiorstwa
#
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
#
Analiza sektorowa
#

RAPORTY DLA DEWELOPERÓW
#

RAPORTY DLA GALERII HANDLOWYCH
#

BADANIA OMNIBUSOWE PAPI
#

OMNIBUS CATI B2B TOP 20
#

BADANIA OMNIBUSOWE CATI
#

REKRUTACJA DIRECT SEARCH
#

Badania marketingowe   Badania fokusowe online   Badania ilościowe   Badania jakościowe   O firmie   Metody Badawcze   Warto wiedzieć   Obszary badawcze   Kontakt

krecha_

Copyright © Agencja CeBRiS Sp. z o.o. Kopiowanie i rozpowszechnianie zawartości tej strony bez wiedzy i zgody jej twórców zabronione.

Kazimierza Wielkiego 9 - 50-077 Wrocław, Polska - Tel. 71 738 22 79


Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda