CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe CeBRiS badania marketingowe
Navigation
  • Home
  • O firmie
  • Metody badawcze
  • Obszary wsparcia
  • Kontakt
  • Nieuczciwa rekrutacja
  • Raporty
  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie

Badania znajomości marki

Badania znajomości markiReklama to jedna z najskuteczniejszych form ówczesnego marketingu, a jej rozwój ewoluuje w bardzo szybkim tempie. Reklama ma podłoże interdyscyplinarne, czerpie swe inspiracje opierając się na psychologii, socjologii, statystyce a także ekonomii. Jest formą komunikacji pomiędzy firmą a konsumentem ponadto potrafi przybierać najróżniejsze formy zaczynając od zwykłej ulotki a kończąc na wyrafinowanym wykorzystywaniu tzw. ambient mediów.
Większość firm ponad połowę swoich budżetów przeznacza właśnie na działania promocyjne nie dziwi więc fakt iż każda z nich chce wiedzieć jakie są tego efekty. Badanie znajomości marki pozwala zorientować się jaka część populacji jest świadoma istnienia Państwa marki. Nasza metodologia opiera się na trzech wskaźnikach, które w wyczerpujący sposób pozwolą określić poziom zakorzenienia marki w umysłach konsumentów. Wykorzystywane przez nas wskaźniki to:
Top of Mind – Wskaźnik ten informuje nas jaki procent badanych wymienił spontanicznie Państwa markę jako pierwszą. Wskazanie marki na pierwszym miejscu świadczy o jej silnym zakorzenieniu w umyśle konsumenta.
Znajomość Spontaniczna – Wskaźnik pokazujący odsetek populacji, która bez pomocy (spontanicznie) potrafi wymienić nazwę Państwa marki. Różnica pomiędzy wskaźnikiem Top of Mind a Znajomością spontaniczną, polega na tym, że w top of mind interesuje nas jedynie marka wskazana przez respondenta jako pierwsza, natomiast podczas analizy znajomości spontanicznej pod uwagę bierzemy wszystkie marki wskazane przez badanego.

  • Następne badanie
  • Poprzednie badanie
BADANIA MARKETINGOWE

#
Badania terenowe
#

Badania telefoniczne
#

Badanie ruchu pieszych
#

Badania preferencji konsumentów
#
Mystery shopping
#
Badania komunikacji marketingowej
#
Badania zadowolenia klientów
#
Badania cech produktów
#
Badania znajomości marki
#
Badania segmentacyjne
#
Badania wizerunku marki
#
Badania lojalności klientów
#
Badania wrażliwości cenowej
#
Testy Reklam
#
Badania skuteczności kampanii
#
Badania efektywności sponsoringu
#

BADANIA RYNKU
#
Analiza atrakcyjności nowych rynków
#
Analiza F-E przedsiębiorstwa
#
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
#
Analiza sektorowa
#

RAPORTY DLA DEWELOPERÓW
#

RAPORTY DLA GALERII HANDLOWYCH
#

BADANIA OMNIBUSOWE PAPI
#

OMNIBUS CATI B2B TOP 20
#

BADANIA OMNIBUSOWE CATI
#

REKRUTACJA DIRECT SEARCH
#

Badania marketingowe   Badania fokusowe   Badania ilościowe   Badania jakościowe   O firmie   Metody Badawcze   Warto wiedzieć   Obszary badawcze   Kontakt

krecha_

Copyright © Agencja CeBRiS Sp. z o.o. Kopiowanie i rozpowszechnianie zawartości tej strony bez wiedzy i zgody jej twórców zabronione.

Kazimierza Wielkiego 15 - 50-077 Wrocław, Polska - Tel. 71 738 22 79


Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda