Badanie omnibusowe
Zalety badania:
- najniższa cena na rynku
- praca ankieterów podlega zapisowi cyfrowemu
- wysoka jakość zebranych danych
- wszechstronność późniejszego zastosowania danych np. targetowanie komunikatu reklamowego wg dzielnic, analizy segmentacyjne, tracking marki na rynku lokalnym, zachowania konsumenckie/ zakupowe, itp.
Lokalizacja badania:
Wrocław/ Warszawa
Data rozpoczęcia:
07 lipiec 2023
Data zakończenia:
30 lipiec 2023
Ostateczna data dostarczenia pytań przez Zamawiającego:
30 czerwiec 2023
Maksymalna liczba pytań w ankiecie:
do 35
Technika zbierania danych:
TAPI/ MOBI walking route door to door (wywiad bezpośredni w lokalu respondenta z wykorzystaniem oprogramowania na tablecie/ smartfonie)
Próba badawcza:
N-1000
Rozkład próby badawczej:
Proporcjonalny do liczby ludności wg dzielnic
Wiek respondenta: 18-65 lat
Parametry statystyczne:
Poziom ufności: 97%, błąd max. 3%
Format dostarczony danych
raport tabelaryczny w formacie .xls/ .spv
Cennik pytań:
3 pytania ilościowe/ skale odpowiedzi 0-1, Likert, wielokrotny wybór do 5 zmiennych: 12000 zł netto
do 6 pytań ilościowych/ skale odpowiedzi 0-1, Likert, wielokrotny wybór do 5 zmiennych: 23000 zł netto
każde dodatkowe 3 pytania ilościowe wg cennika
1 pytanie jakościowe: 5000 zł netto
W cenie badania pytania metrykowe: dzielnica, płeć, grupa wiekowa, wykształcenie, status zawodowy, liczba domowników w gospodarstwie domowym
Uwagi:
Zastrzegamy sobie prawo przejmowanie zleceń wg kolejności zgłoszeń.
kontakt w sprawie badań: info@cebris.pl