Raporty dla galerii handlowych/ obiektów handlowych
Zakres tematyczny:
- zachowania zakupowe mieszkańców wobec galerii handlowych/ obiektów handlowych/ marketów wielkopowierzchniowych/ komercyjnych wg dzielnic administracyjnych miasta (rozkład ruchu klienckiego, postawa wobec robieania zakupów w alterantywnych lokalizacjach, mapa migracji, siła przywiązania/ stopień lojalności, motywy zakupowe, kryteria socjo-ekonomiczne, bechawioralne; opcjonalnie kryteria psychologiczne)
- badanie profilów klienckich
- badanie udziałów rynkowych na podstawie badań preferencyjnych
- badanie zadowolenia klientów
- badanie wartości dodanych/ poszukiwania nisz
- badanie wizerunku
- badanie skuteczności działań marketingowych/ kampanii reklamowych
- analiza konkurencji/ saturacja
- badania ruchu pieszych (test + re-test)
Zakres geograficzny:
Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Opole, Szczecin, Katowice, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Częstochowa, Bydgoszcz, Jelenia Góra, Wałbrzych, Kłodzko, Legnica, Leszno, Białystok, Rzeszów i Lublin
Technika zbierania danych:
PAPI walking route door to door (wywiad bezpośredni w lokalu respondenta); dane pierwotne „z pierwszej ręki”
Warstwowanie próby badawczej:
Tak, per dzielnica administracyjna; liczba wywiadów proporcjonalna do zaludnienia per dzielnica
Raportowanie:
Standardowo raport opisowy z wnioskami w jęz. polskim; pozostałe języki na życzenie
Dla kogo usługa?
- Zarządcy obiektów handlowych
- Potencjalni inwestorzy, najemcy na etapie komercjalizacji obiektu
- Branżowcy
Czas realizacji:
od 7-21 dni
Terminy:
z wyprzedzniem minimum 30 dni