Raporty

Poniżej prezentujemy niezależne raporty badawcze dla segmentu FMCG

Raport nr 1 Zakupy chleba w Polsce 2016. Zapoznaj się ze spisem treści, metodologią oraz cennikiem (data opracowania grudzień 2016)

Raport nr 2 Zachowania konsumenckie wrocławian na rynku produktów piekarniczych 2016. Zapoznaj się ze spisem treści, metodologią oraz cennikiem (data opracowania czerwiec 2016)

Jednocześnie informujemy, iż raporty rynkowe:
„Zachowania zakupowe mieszkańców Poznania – analiza rynku galerii handlowych 2016, edycja limitowana sierpień 2016” (sztuk 6)
„Zachowania zakupowe mieszkańców Warszawy – analiza rynku galerii handlowych 2016, edycja limitowana wrzesień 2016” (sztuk 6)
„Zachowania zakupowe wrocławian – analiza rynku galerii handlowych 2016”, edycja limitowana czerwiec 2016 (sztuk 5) zostały wyprzedane.

Kolejna edycja marzec 2018, zainteresowanych zapraszamy

Informacje dot. raportów nielimitowanych z lat 2013-2015 na zapytanie